Staronová zbraň
Pozdě ale přece – v říjnu dorazil slibovaný Ford Fiesta k týmu. Vůz přivezený ze sousedního Německa absolvoval STK a získal české registrační značky. Nyní jej čeká přestavba na rallye.
Nejprve auto přijde o motor, který absolvuje kompletní generálku a některé menší úpravy. Podvozek dostane osvědčené tlumiče a péra Bilstein, sériové silentbloky budou nahrazeny tvrdými Powerflex a brzdy vylepší závodní desky Ferodo Racing.
Interiér opustí prakticky vše, co v sériovém automobilu naleznete. Jen palubní deska zůstane. Do vozu přijde velký bezpečnostní rám podle platných předpisů FIA. Těmto regulím odpovídají i přichystaná sedadla (Sabelt a OMP) a šestibodové pásy (GA). Zapomenout nesmíme ani na volant Sparco, velký odpojovač, který vyžadují pravidla a dva dvoukilogramové hasicí přístroje.
Na lehké disky kol Momo, se letos budou pravděpodobně obouvat pneumatiky Kumho. S dříve používanými Markgum nebyla posádka spokojena.
Komentáře
Přehled komentářů
tak kde je mu konec?
Trochu to tady uvízlo
Poradíme, ale napište nám na...
(Administrátor, 9. 1. 2009 21:30)fiestarallye@centrum.cz - případně máme jeden vůz s rámem na prodej
rám a STK
(Benet, 2. 11. 2008 20:14)
Dobrý den, chystám se na podobnou přstabu. Akorát mi není moc jasné na některých závodech ( auto design cup) vyžadují platnou stk a spz. To auto dostane STK když je v něm namotovanej rám?
Dík za odpověď
sakra
(Pavel, 5. 8. 2013 22:06)